Segast i stan!


Blöö så seg jag varit idag.. Imorse när jag fortfarande sov så tog Otto med sig Sam till Busfabriken. Vilken pappa han är, Sam kunde inte fått en bättre! Så glad jag har Otto som pappa till mitt barn. <3

Vilat och kollat på tv hela dagen i stortsett.. Lagat mat och lite så med, men annars ingenting. Så himmlaskönt!
Nu sitter jag och kollar på Beck men de är paus så passar på att blogga lite.

Åh fyfan idag hände en hämsk sak.. En av världens finaste hopphästar dog mitt inne på arenan. Ryttaren hade precis ridit igenom målet efter en hoppbana och då bara seglar hästen ihop och får typ kramper & sen bara dör.. :( Så himmla hemskt!

http://www.expressen.se/sport/ridsport/1.2614283/varldskand-hast-dog-mitt-under-tavling


R.I.P Hickstead



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson