Såjaaa..


Halv 4 idag hade jag tid och kan ju säga att de va inte en modig Angelica som gick dit, va såå nervös. Men nu är jag så glad att jag gjorde de. Och tack snälla Sofia som följde med som stöd! Men kan säga med stolthet att jag va modig och tyckte inte de gjorde så ont.
Då undrar alla VAD ÄR DE JAG GJORT?!
Jo, jag tatuerade min ögonbryn med kosmetisk tatuering :) Fyller ju jämt i dom och på sommaren när man är på stranden och bada blir de jobbigt så nu va de lika bra att få de gjort. Nu sitter dom där och håller allt från 3-5 år.

Annars har jag inte gjort så mycke mer än gått och stirrat upp mig över detta :) Hon som gjorde dom sa att jag satt ribban så högt så jag tyckte inte smärta va så farligt, målat upp en bild att de skulle va mycke värre.

Men er som funderar att göra de så säger jag bara en sak: GÖR DET! Ni kommer inte ångra er över huvudtaget! Jag lovar!

Här kommer två bilder..





Inget smink på mig hoppas ni inte skräms ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson