Rubrik, vad är det?


Min fantasi om rubriker börjar ta slut nu :P Känns som man haft rätt många nu.
Idag är jag superseg och ligger i sängen än och bara latar mig. Tänkte ladda ner en film som jag kan kolla på. Frågan är bara vilken? Någon som vet någon bra kriminalare? Jag älskar sånna filmer typ Beck, Wallander, Irene Huss, Maria Wern mf men har redan sett alla :) Haha! Då är de illa.

Idag blir de bara slappa, Otto ska och träna så jag och Sam ska va hemma och ta de lugnt bara. Orkar inte göra nåt idag alls. Typ engagera sig i middagen känns jobbigt då är man bra seg. Denna årstiden är ju så tråkig, man vill ju ingenting. Blöö! Sommaren är bäst!

Pratade lite med min mamma om julen, blir som innan vi åker till Ottos & mina föräldrar. Lika bra så blir de inget tjafs eller så om att vi inte varit på de ena eller andra stället ;) Är ju inte så långt emellan så lika bra att köra allt på en gång så har man det gjort. Men vet fortfarande inte vad jag ska hitta på för nåt till dom i julklapp.. har 3 st jag ska köpa som är svåra.. Mamma, Johnny & mormor. Sam & Ottos julklappar blir lätta! ;)

Nähe nu ska jag tanka ner en film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson