Pustar ut..


Hemma efter att ha åkt skåne runt känns det som. Sökt två jobb, hoppas de leder till nåt.. Hoppas, hoppas!
Sen käkade vi kebab på Amadeus, lite pinsamt att äta där efter att jag och Johanna terra dom som fan sist vi va där, jaja dom va trevliga & sa inget så de va nog lugnt :) Hehe! Undertiden vi va och åkte runt så va Sam hos sin farmor och busade som fan! Han va på superbra humör som vanligt, han älskar sin farmor.

Nu är vi hemma och jag fryser som ett svin. Fy va ruggit de har varit idag, blää och värre kommer det att bli. Jaja, vi är snart i April och då vänder de och blir värmare och ljusare så bara att se framåt även om det är tråkigt. Jul är visst mysig på sitt lilla sätt men kylan tar kål på mig. Jag som inte är så varmblodig av mig fryser ju som jag vet inte vad? Hackar tänder..

Blö så gnälligt det blev nu då, de gillar vi inte!



Min CV bild, måste ju se ordentlig ut ;) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson