Ponny-SM!


Va inne på Ponny-SM, men de höll bara på till typ 2 idag, va en uppvärmningsklass för unghästarna idag. Alltså inte så höga klasser. Men fina ponnyer. Och den finaste ponnyn av alla va där, FANNY! Va nere i stallarna och gav henne äpple. Hon stod där och såg så söt ut, kan inte fatta att jag suttit på den lille skiten.. 126 cm är hon bara :) Men så dock-söt! Imorron tror jag hon ska gå och jag ska sitta bänkad där såklart, men söndagen när hon står där som svensk mästare ska bli roligt ;) Tror faktiskt hon kommer hamna på en top 3 placering.

Hon är outstanding! <3

Så här kommer två söta bilder som jag tog på henne i boxen innan idag :)






Så jävla sööööööt jag dör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson