Oj jag har visst inte bloggat idag?


Haha, va säker på att jag bloggade när jag vaknade imorse men så va de inte ser jag nu. Jaja, gör inte så mycket för jag har inte gjort nåt intressant ändå.

Har satt igång en tvättmaskin, diskat och lagat lunch. Ja de va liksom min dag. Haha! Händelserik va? Bestämde redan igår att detta ska va en slödag för mig för varje dag nu så länge jag kan minns har vi haft nåt vi måste göra så idag skulle jag bara ägna mig så de som måste göras. Och de som skulle göras är gjort. Ja men shit vilken rörig text.. Haha!

Vad tyckte ni om de fina höstbilderna jag la upp på mig och Danny igår? Han är väl söt den lilla bebisen?


Danny och Jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson