Nöööörd!


Va nyss borta på Willys, haha! Såg en människa jag inte tycker så mycket om, de roliga är att perosnen satt och skrev falska saker på nätet för bara nån vecka sen och när man se människan i affären så försöker den att få ögonkontakt och typ prata ALDRIG! Kommer aödrig någonsin att prata med dig igen, gör inte om det misstaget att förlåta dig igen. Denn gången lyssnar jag på min mamma som jag skulle gjort även för flera år sen, hon har rätt ;) Vissa förändras aldrig, visst att man kan va omgen och bete sig illa vid nåt tillfälle men att ljuga, vara falsk och vända kappan efter vinden är inget jag accepterar. Då är jag heller ensam :)

Haha, så kul.. För ett par dagar sen så frågade jag Sam om han ville smaka Clementin av mig, för han har aldrig ätit de. Så tyckte han de va gott så nu tror han de heter "smaka". Så vi fick åka till Willys och handla "smaka" till han för han ville ha de. :) Vad gör man inte för dom små liven?


Sam och Nallen <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-11-02 @ 19:46:44
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Va go han är :) det är ju en bra frukt också med mycket C vitamin :)

2011-11-02 @ 19:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson