Nog trött..


Jag va nog rätt trött igår för jag somnade på soffan första gången typ vid 6 tiden, sen vid typ halv 8 igen.. Sov till ungefär halv 10 sen va jag uppe och kollade CSI sen somnade jag IGEN. Men vaknade av att Sam började hosta, så han har haft rethosta men vilken kille.. Han sover och hostar samtidigt? Helt sjukt, men sen råkade han klökas till av slemet han har i halsen så han ville inte sov riktigt så han och Otto la sig på vars en soffa i vardagsrummet så blev de bättre + att jag gav han lite hostmedicin. Så han fick somna om. Men han va pigg och glad imorse.. Va nog lite så vanlig rethosta och sen är han ju lite snorig med men de tycker jag han varit nästintill sen han började på dagis.

Idag är det fotbollsgalan, och HIFs spelare är nomineragde i ett par kategorier.. Jättekul om dom vinner lite! Tror faktiskt dom kan vinna lite grann. May kommer nog bli årets allsvenska spelare, eller så blir Pär de. Kan kvitta vem av dom som blir de dom förtjänar de båda två.

Hur sjukt är de inte nu att HIF vunnit ALLT som går att vinna i svensk fotboll? Äh de är som alla säger, HISTORISKT!
Just ni är dom i luften påväg till Stockholm och ska på fotbollsgalan, lätt man sitter bänkad framför den ikväll! Kolla på sina vänner :)


Stolt Helsingborgare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson