Nej så blir det inte!


Skulle engetligen ner i stan och träffa min halv syster men jag går fan inte ut mer i detta hemska vädret. Regn och ruggit som fan. Va ute hos mamma innan, va ute och gick en kort sväng och sen hjälpte Sam mamma att mat hästarna. Alltså de är sjukt va han gillar djur.

På vägen hem köpte jag och Otto en kebabrulle från Torino och delade på. Sam krängde 2 portioner spagetti & köttfärsås hos mamma. Han älskar den rätten. Så han fick äta där så åt vi nåt annat. Imorron blir de spagetti & köttfärsås här hemma. :) Så kommer bli den bästa helgen på länge för han, 2 dagar med favoritmaten. Hehe!

Haha även idag satt vi och asgarvade åt American Funiest Home Videos.. Sam skrattar själv nu åt roliga klipp, igår va de nog mer för att vi skratta så skratta han. Men idag va de nåt klipp han tyckte va jättekul men inte jag så stod han framför tv:n och nästan skrek av skratt. Haha!


Blöö, nu när ruvorna börjar trilla av så följer färgen med, men efter första gången så kan 70% av färgen falla av därför man ska på återbesök och fylla på.. Kan i vissa fall vara att man får gå en 3e gång, men inget man betalar för. Alla återbesök ingår i dom pengarna jag betalade från början :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson