Nähee om man skulle?


Sitter i myskläder i soffan och lyssnar på gammal musik, de är så kul. Man kan komma ihåg så klart vad man gjort och var man festat till den musiken. Haha! När jag va typ 13-14 lyssnade jag på de mesta, minns att jag och Sofia lyssna asmycket på konstig musik då. Vi lyssna på verkligen ALLT! Haha! Så nu när man hör vissa låter tänker man tillbaka på den tiden. Så kul!

Måste ta tag i mig själv och kravla mig upp ur soffan och ta på mig en tjocktröja & strumpor ska och handla när Otto och Sam kommer. Lite tomt faktiskt. Hehe! Så handla lite inför helgen. Typ lite pålägg för jag äter ju bara frukost typ när jag har sällskap. Som på helgen när vi alla äter tillsammans. Imorron kan vi ju gå upp med Otto och sen vila en stund på förmiddag. Så kan vi frukosta ihop innan han drar och jobbar. Sen på söndag har vi ju hela morgonen på oss. Så ja de ska bli mysigt! Hoppas vi kan få sovmorgon tillsammans på söndag och inte väcks av mongolidbarnen bredvid oss.

Nä nu måste jag bege mig och ta på mig lite för Otto kommer om bara en lite stund! Skriver och uppdaterar er mer sen. Och NEJ jag har inte glömt bloppisen, men ska gå igenom gardroben och kolla om de är mer jag behöver rensa ut. Så håll ut under helgen kommer de ut på bloggen, bilder, beskrivning mm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson