Modella lite?


Chattar lite med fotografen jag brukar/brukade fota med innan jag blev tjock. Haha! Är sååå sugen på att fota lite, men får bli när jag jobbar så man kan handla lite nytt och sen när jag gått ner ytterligare 8 kg. Under dessa 2 veckorna jag inte ätit nåt godis eller druckit nån läsk mer än 1 dag i veckan har jag gått ner 2 kg :D Hihi! 1 kg i veckan är helt okej för mig med tanke på att jag inte tränar. Väljer att gå till stan istället för att ta bussen. Tar jag bussen går jag av nån hållplats innan så man får gå en liten bit iallafall. Känner mig duktig, och nu har jag en kompis som jag ska få köpa en cykel av billigt så ska jag cykla överallt såfort de inte är is eller snö ut för jag vågar inte cykla då.

Så nu är jag taggad 2012 kommer de bli mer fotande och nu är de roligare när man fixat lite på kroppen ;) Mer ska dock göras men de kommer när de kommer. Oj kan tänka mig att många undrar VAD SKA HON NU GÖRA?! Ja kära läsare vad kan de vara jag mer vill göra?! Hihi!







Några av ett par bilder som han tagit som jag sitter och skriver med just nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson