Men Tjooo!


Tjabba alla läsare!

Igår va en bra bloggdag :) Många läsare hitta hit och de känns roligt att blogga när de ger resultat :) Dock är ju knappast min blogg "stor" utan långt ifrån. Bloggar heller inte för att bli de utan mer för att de är roligt. Lägga ut lite bilder och skriva, sen de roligaste är ju att gå tillbaka och läsa allt man skrev :) Va inne på en gammal blogg jag har som jag har lösenord på och läste för nån vecka sen, så himmla kul. Man minns de så väl när man bläddrar tillbaka :) De va den bloggen jag hade när jag väntade Sam och en tid efter de. Men för tillfället så står den stilla. Tyvärr!

Hmm, idag blev jag som vanligt väkt av cp-ungarna i lägenheten mitt över vår. Nu är jag måttligt trött på dom och jag skojar inte. När man inte ska gå upp vill man verkligen inte bli väkt kl halv 7 på morgonen. Och hur kan man låta sina barn föra sånt väsen så tidigt?! Två skott ett på pappan och ett på barnen, ja tack! Ringde till vår hyresvärd idag igen och sa att nu får de fan vara bra så hon skulle ta tag i detta nu. Grannfejden HEEEJ!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, tror jag ska gå en lång runda eller jogga om de inte är regn eller så. Mååste hålla detta nu, 1 kg i veckan hade varit underbart :D Tänk va lycklig -1 kg kan göra en?! Hihi
Ska efter nyår börja fota igen tänkte jag så får vi se vad det blir. Då har man tid på sig att handla lite grejer med ;) Kan ju behövas. Har lite som är oanvänt men vi får helt enkelt se. Ska bli kul iallafall!

Nähe, om man skulle ta och göra sig lite frukost? Inte för att jag är så sugen men alla säger ju att frukost är de viktigaste målet.. Så får väl lyssna på de :D Jag mår nästan alltid illa när jag vaknar och har gjort de sen jag va 14 år typ så frukost är inte min stärka sida.. Sorry!


Puss & Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson