Lööördag idag då ja..


Haha, lite trött idag då ja?!
Sovit aslänge, typ 11 timmar. Sam har sovit nåt sånt med, han vaknade samtidigt som mig. Jag fick gå in och väcka honom. Men inte så konstigt han va trött han va upp med oss igår till typ halv 10 på kvällen han va så pigg och glad. Vi satt i soffan och asgarvade till American Funiest Home Video, jag skratta så jag grät. Lika så Sam, han gjorde som mig och fatta väl lite vad som hände. Haha! Charm har han allt den lille killen. ;)
Åh han va så lycklig han fick kanelgifflar igår när vi handla, han älskar de! Plus sånna majskrokar eller vad de heter. Lyxigt har han de allt. Men när vi handlar till oss så ska han också få nåt gott och tugga på.. <3

Idag ska jag nog träffa Andera på kvällen min halvsyster. Ska bli kul.. Inte träffat henne på jättelänge.

Nähe, lite frukost?! Skriver mer sen när jag har nåt kul att säga :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson