Land & rike runt..


Va nere och snackade med min föredetta chef.. Kom fram till att jag ej ska jobba där nåt mer. Så enkelt va de!

Så nu är man arbetslös IGEN eller vad man ska säga. Sitter just nu och funderar väldigt stärkt på att börja plugga nåt. Jag pallar inte med den jävla konkuransen som är på arbetsmarknaden nu. Man måste ha nån speciell utbildning för att kvalificeras till ett sketet ICA jobb. Verkligen sjukt att de kan va så svårt att få ett jobb när man jobbat förut och har erfarenheter?!

Tog bussen ner i stan innan för att träffa min föredetta chef och för att sola. Efter jag snackat med honom så gick jag upp och sola i ett vanligt solarium. Pallade inte stå idag, så blev 20 minuter i de vanliga. Sen gick jag hem till Daniella för hon bor rakt över gatan när man går ut från solariet :) Sen gick vi ner i stan en snabbis. Sen hängde jag med henne och käkade på McDonalds, och nej jag åt inte den skräpmaten ;) Men träffade May där, han från HIF :) Han blev glad. Hehe.. Sen gick vi mot söder, där Daniella träffa sin mamma, dom gick och fikade och jag fortsatte jag mig promenad hemåt. Så har gått rätt långt idag. Ska börja jogga med May såfort jag känner att jag fått upp lite kondition. Innan jag fått upp flåset är de inte lönt.

Åkte till Willys när Sam & Otto kom hem, mötte dom nere på parkeringen och åkte direkt. Sen hem och laga middag, så nu sitter jag här så mätt att de känns som att jag ska sprängas. Varför blir man så trött när man äter sig mätt? Känns som att jag skulle kunna somna nu. Haha!

Snart tänkte jag hoppa in i duschen och sen hålla kväll. Blir "Efterlyst" ikväll och mys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson