Kommit igång bra!


Om jag får säga de själv börjar jag komma igång med bloggandet riktigt bra nu. Bloggar mycke, tipsar, lägger in nya bilder, länkar kläder, lite bloppisar mm. Vet inte om jag fattas nåt?! Säg gärna till om ni tycker jag behöver nåt mer, klart den kan bli bättre.. Men har bara haft den i 3 månader och har inte varit så jätte aktiv alla gånger. Bloggar inte för att bli stor utan för att de är kul, dela med sig av idéer och sitt liv. Känns kul! Nu börjar de även trilla in kommentarer med lite jämna mellanrum och de känns kul att få respons.
Jättekul och jag är er evigt tacksama att ni vill läsa min blogg faktiskt!

Men för idag får de vara bra med bloggandet.. Snart börjar de bra program på tv:n som jag vill se.
Ni får sova så gott & vi hörs imorron!

Dock har jag tusen saker att göra imorron så ska försöka att mobilblogga lite om inte min app fortfarande har hängt sig vilket den hade gjort de senaste gångerna.. Vi håller tummarna!

Puss & Kram!



Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson