Jodå så att


Igår blev de ju liiite shopping med Fideli på Väla. Som sagt jag ÄLSKAR New Yorker! Hittade ett par as snygga jeans och ett linne som jag hade på mig igår. Ett svart linne med lite pärlor och så på. Jeansen va mörka och väldigt tighta, sitter jättefin :) Och jag får inte "kärlekshandtag" Hihi! Dom har så himmla bra priser på sina kläder och lite mer ovanliga och vågade kläder, och deras underkläder ska vi inte snacka om. Så jävla mycke snyggt! Där ska jag gå loss när jag gått ner och ska fota igen nån gång efter nyår.
Bilder kommer på sakerna men idag orkar jag inte ta tag i det så imorron kanske?


Kommentarer
Postat av: Rosie

samma här! ÄLSKAR deras kläder!:D Haft en bra helg annars?

2011-11-27 @ 09:48:58
URL: http://minpassion.blogg.se/
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Älskar också New Yorker

2011-11-27 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson