Hittat tillbaka..


Ja de får man väl säga att jag gjort, till ridningen då. Red både idag och igår, känner mig duktig. Danny va mycke finare idag än vad han var igår. Inget kastande med huvudet typ och mer framåt. Men man kan inte begära förmycket han är bara 3 år och riden ca 25-30 gånger. Men framsteg gör gör han klart! Bilder kommer.

Nu tänkte jag sola för senare i eftermiddag ska jag iväg med mamma och byta ett par skor till Sam. Han fick dubbla i present :D Haha! Inte så lätt och veta. Men vi ska lösa de i eftermiddag. Sen inget mer planerat. Laga middag typ.

Om jag får säga de själv har jag tappat lite intresse just nu för att blogga men de är väl för man vaknar när de är mörkt och man somnar när de är mörkt, grått och trist.. Blööö! Och värre blir det. VILL INTE!

Förresten så jobbar jag fredag & lördag kanske nåt i veckan med, men ska ev börja på ett annat ställe med, två jobb är ikke fel om jag får säga de själv, pengar kan man inte få förmycket av :)




Hittade denna bikinin på en hemsida, gillade den! Kanske beställa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson