HIF alltså! <3


ÄR DOM BÄST ELLER ÄR DOM BÄST?!

Seriöst, nu finns de inget mer för dom att vinna, tur säsongen är slut ;) Fullständligt dominerar i svenska fotboll.. Utan att skryta har vi de bästa laget! Så enkelt är det, och de måste ju såklart firas.

Sjuk va/är jag men fan en trippel kan man INTE missa! Så jag och min homie Johanna minglade runt tog nån drink och bara njöt & skratta! Såg och va med om mycke kul måste jag säga, att de finns så mycke roliga folk som är så extremt roliga när dom dricker är ju sinnessjukt! Äh jag skrattar på mig!

Men en sak va inte så kul.. Kan nu säga att fulla människor har INGEN kolla på sina cigaretter, blev bränd på armen när jag höll Johanna sällskap när hon röka. INTE så skönt kan jag säga, och sen att miffot inte ber om ursäkt heller vad är det liksom? Jaja, jag dog inte men blev irriterad.

Jag mötte kungen av HIF, en av spelarna som betytt mest under hela denna säsongen.. May! Hur bra är han inte? Med största sannolikhet blir han utsett till årets mittfältare på måndag när det är fotbollsgalan och även nominerad i årets bästa spelare. Inte illa! Kan säga att de också är den enda spelaren med båda fötterna på jorden. Ingen sån som går med näsan i vädret. Hur trevlig och go som helst. Stod och snackade mat med han att jag älskar kebab, pizza och annan skräpmat. Så sa han att vi skulle gå och äta kebab en dag, romantiskt! HAhahahahahaahahah skoja, men tyckte de va kul.. Typ som romantisk middag på Mc Donalds. Han skratta lika mycke som jag. Kul, kul..

Jaha, så va fotbolls säsongen över.. De märks att vi gå stormsteg mot JULEN nu.. Men jag gillar de på ett sätt samtidigt som jag inte gillar de. Kylan är inte roligt, inte att de är så mörkt heller. Men vad gör man?
Samtidigt är de mysigt med snön och ja lite så.. Ska bli kul och se hur Sam reagerar på snön nu när han är lite större. Ska köpa en så barn-pulka detta året, tyckte han va förliten förra året :P

Ja just de, Sam va hos farmor ett tag igår. Han hade varit heeeelt galen, tyckte de va jättekul att kasta löv. Dom hade gått till nån lövhög där de va massa löv och kastat löv och har går i gång som en jag vet inte vad. Helt upp i varv! Haha! Sötnos. Dock vaknade han väldigt tidigt idag, men somnade om efter vällingen. Skönt med sovmorron.. Vem gillar inte de? Ja, vet ni? Innan ha Sam aldrig haft nån så snuttefilt eller varit fäst vid nåt så förutom nappen som han är glad i som vi trappar ner på mer och mer.. Men sen han fick ha med nallen till dagis när de va nallefest så är han helt galen i nallen. Han ska ha med den överallt, och sova med den. Börja med de nuuu? När han är 2 år.. Jaja, bättre sent än aldrig eller vad är det man säger?



May & Jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson