Hejsan svejsan!


Blogg-time!?

Nej som ni ser suger jag på att blogga, sorry men fan jag är inne i en blogg svacka. Man känner sig inte peppad.
Som alla vet så va de storm i skåne igår, och ja de blåste rätt bra. Julskyltningen blev till och med inställd. Jaja, inte hela världen. Sen igår hade vi mysdag hela dagen så ja vi va mest bara hemma och hade de trevligt tillsammans.

Idag har jag varit med Johanna, först gick jag inte och skällde ut shipparna som gjort  hennes EXTREMT fula naglar så hon fick sina pengar tillbaka. Sen tog vi bussen till Väla. Blev bara en tröja för min del. Blev lite mer för Johanna. Hon gick loss rejält, men ja hittar man inget så gör man inte :( Ska dessutom snåla med mina pengar nu.

Nu har jag fotat mina inköp från i fredags så dom kommer upp nu när jag även lägger upp dagens köp.



Tröja från Gina 199:-


Linne från New Yorker 139:-


Jeans från New Yorker 169:- (Öppningserbjudande?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson