Hej o Håå!


Äntligen hemma!

Idag har de mesta gått i ett, gick upp käkade frukost.. Fixade mig och sen gick jag ner och skulle skriva ut CV för att åka vidare till Väla och lämna dom. men skrivaren gick sönder så jag gick och hämtade Sam & tänkte vi kunde mysa runt i stan lite. Men så ringer Ottos pappa och säger att skrivaren funkar igen så jag och Sam går ner och skriver ut mina CV:n och häfta ihop dom. När Otto sluta va de lagom tid för att åka vidare till Väla där jag lämnade ca 10 st CV:n. Sen åkte jag vidare till Familia och lämnade de som va kvar. Känns bra faktiskt. Så tröttsamt att inte ha nåt på dagarna att göra. Hatar de rent ut sagt!

Men nu är jag helt slut i kroppen inte tagit de lugnt sen jag vaknade. Men som jag sa innan de känns ändå bra för jag har gjort nåt som kan gynna mig i längden, får hoppas någon hör av sig och vill att jag ska jobba :)

Så ikväll blir de att spendera tiden som är kvar med familjen framför tv:n. Mysigt är de allt..
Ska till två ställen på Onsdag och lämna CV där jag vet dom söker folk :) Hihi! Kommer inte säga var för jag tänker inte ge någon annan chansen att ta ett jobba framför ögonen på mig ;) Kan inte göra de imorron för Otto jobbar!

Åh kom och tänka på en sak.. Jag ska ju få tillbaka på skatten nu i början av december! Hihi.. Får ju de i december eftersom vi haft eget företag. Dom reglerna suger men vad gör man?! Nästa år är det inte så iallafall, om jag får nåt tillbaka så får jag de då vid midsommar eller vad det nu är?







Hade varit kul med ett butiksjobb :) Så om ni vet nån butik som söker så hojta till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson