Heeelg!


Nu är det helg..

Har varit och solar, diskat, käkat frukost ja lite så.. Nu väntar jag på Otto sen ska jag ut med Fideli Väla :D Ska kolla i den nya New Yorker butiken. De är min favoritbutik! Dom har fina kläder till BRA priser. Så ska bli skoj! Handlade jättemycke från New Yorker när jag va i Polen.

Så skönt de har varit och solat nu två gånger, kom nyss på att idag glömde jag smörja in öronbrynen i solkräm så dom inte får UV strålning då bleks dom. Upps! Måste va jättenoga med de.

Kommer väl ett inlägg med inköp om jag hittar nåt kul :) Dock hade jag behövt handla underkläder! Trosor, är så trött på dom jag har. Älskar att handla underkläder, konstig jag vet ;) Haha! Nä men ska se om jag kan hitta nån topp, har typ inga fintoppar att klä upp mig i.





En fredagslåt, varför inte :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson