Haha trodde de va Onsdag, upps!


Vaknade nyss helt förvirrad av min skönhetssömn, va helt säker på att de va onsdag?! Jaja, de är de ju snart (imorron).. What ever? Ska ändå inte göra nåt speciellt imorron vad jag kan komma på förutom att lämna papper på två ställen. :) Hihi

Idag ska jag göra samma sak som igår, fixa mig, skriva ut CV, lämna på lite ställen :) Nu ska jag ha ett normalt jobb och inget nattjobb på nån nattklubb som suger mitt rövhål. Jag vill inte jobba när alla andra har kul, och jämta behöva tacka nej till att kunna hänga med ut eller när nån fyller år. Har gjort det i 4-5 år lite drygt men nu är det SLUT på det. Jag är faktiskt lycklig över det.

Någon som läser min blogg som haft eget företag och vet när man får tillbaka på skatten? :)
Har en del att få tillbaka Hihi! Happy, happ!

Duschade igår innan jag la mig så de vehöver jag inte göra, ska tvätta av ansiktet och lite så sen sminka sig och bege sig och skriva ut lite.. Kommer bli bra. Ska även gå in och boka om min tid till Stina, hon sa att efter 3 veckor kan man gå på ögonbrynen igen, vill ju ha dom perfekta till nyår! Så ska se om hon har en tid till mig innan de 14e december eftersom att då har de gått 4 veckor emellan och inte 3. Hoppas!

Åhh, fan va jag hatar finnar! Verkligen ett av mina stora hatobjekt. Får de väldigt sällan men när man får nån så får man tidernas största och på de olämpligaste stället man kan ha dom jävlarna! Inte nog med att jag fått finne, fick 3 st med. Dock va dom minimala så rätt lugnt nu ska bara de röda försvinna för jag kunde ju inte låta bli att typ "operera" dom..



Måste försöka sola trotts brynen så jag inte gå finnar dessutom är jag blek som ett lakan nu..
Ångest delux!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson