Gomorron/go middag kanske är bättre?


Har inte bloggat för jag hade sovmorron och har latat mig. Legat och slappat i sängen ätit frukost, suttit vid datorn och lite så, men nu tänkte jag faktiskt klä på mig och bege mig iväg och sola. Jag & Lidja ska sola tillsammans fast inte i samma solarium :P Men ja ni fattar, haha!

Sen ska jag och lämna mitt Sexy by Sweden ställ till en tjej som ska köpa de. Typ vid Tågaborg. Verkar finnas stort intresse för grejorna jag la ut, redan två saker som folk ska ha. Sen ytterligare 2 par jeans. Men räknar inte med att allt blir sålt. Men man kan ju hoppas.

Men nu måste jag faktiskt klä på mig och ja gör mig iordning för att inta solariet med stormsteg :D


Mitt favoritsolarium!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson