Go morron folket!


Vakna för 1 timme sedan och har väl inte gjort så mycket än. Smörjt in brynen med Vaselin, sökt lite jobb och segat.

Om nån av mina läsare vet nåt jobb så säg till, söker jobb som en galning. Helst typ butiksjobb, kundtjänst, servering. Inget som har med nattlivet att göra, jag har nog växt ifrån de helt nu. Så trött på det så jag kan spy. Visst om man planerar en resa och behöver jobba ihop lite extra så visst, men inte att ha de tillsvidare, blööö!

Har smsat Linda en massa ang vår lunch, men får inget svar så vet inte om jag ska bestämma annat. Inte kul att sitta och vänta på att nån ska höra av sig och kanske inte gör de. Så sitter man hemma och inget blir gjort. Kan jag lika bra bestämma att göra nåt annat.

Behöver städa här hemma med! Någon som vill hjälpa till? Haha!

När nu ska jag lägga upp en bloppis :) Kul va?




Blööö, jag vill sola men kommer inte tills att göra de förrän brynen är helt läkta. Så om 1 vecka ungeför kan jag sola igen. Hihi! Men ska tillbaka på återbesök den 14 december så då fylls dom på och så.. Vilket  resulterar i inget solande IGEN.. Hehe! Så vet inte hur mycke färg jag hinner få innan nyår?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson