Go dag alla!


Gaah, höll på att bli tokig innan imorse.. Jooo, såhär va de.. Jag hörde vid typ 6 tiden att de pep ute i från typ vardagsrummet eller köket.. Tänkte att skit samma de slutar väl. När jag vaknar sen vid 10 tiden så märker jag att de fortfarande piper. Jag började då typ se i min fantasi att de smöget in en råtta i vår lägenhet. Va helt säker på att de va en råtte-jävel i köket. Så jag vågade inte gå ut från sovrummet förrän vi 11 tiden. Jag kan då tillägga att jag va livrädd. Jag gick ut i köket och lyssnade.. Kunde lockalisera ljuder från typ kylen eller skåpen runt kylen. Men tyckte inte längre att de lät som ett djur så började öppna skåpen och hittar då en gammal brandvarnare. Så nu äntligen piper de inte mer för jag drog ur batteriet på skiten.
Fatta att en liten plastsak skrämt livet ur mig!?

Idag ska jag typ bara va hemma och städa lite och slänga i en tvättmaskin lite senare har precis hängt en. Sen komma på vad vi kan tänkas äta till middag. Sen ikväll blir de myskväll. Otto ska jobba imorron med, så jävla drygt men dom har asmycket att göra på jobb och han tjänar bra när han hoppar in och jobbar lite på helgen med.
Ska täffa min "halv syster" imorron hon kommer till Helsingborg, inte träffat henne sen Sam va typ ett ½ år. Alltså svinlängesen. Ska bli kul, dock ska hon ut och fest så ska bara ner och säga hej och lite så. Sen drar jag hem igen.. Om de inte är försent hon är i Helsingborg för då pallar jag inte. Ska ju ha myskväll..

Aaah idag tar Sam och hand avdelning på dagis kort. Typ sånna grupfoton och enskilda. Ska bli spännande och se om alla barnen kan sitta still på samma gång. Haha! Kan tänka mig att de inte är de lättaste. Ska bli kul och kolla på bilderna sen. Stackars Sam, han har fått tillbaka sin hosta lite.. Så vi fick bädda ner han i ena soffan så han och Otto sov i vardagsrummet istället för på soffan kan man lägga hans huvud lite högre så blir han inte lika irriterad i halsen. Men han har vant sig vid den räliga hostan så nu kan han sova och hosta utan att vakna. Fast de kanske är så med barn att dom kan de?



Gud, känns konstigt att säga de men sen jag gjorde brynen så känner jag mig så himmla fräsh utan smink! Som på denna bilden, inget smink & ny duschad och in smörjd i body lotion. Hur fräsht som helst..!



Fortfarande lite svullen runt ögonen :D Men snart är dom läkta.. Tar ca 5 dagar innan ruvorna som blir där trillar av. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson