Garderobsrensning..


Har ägnat mig åt att rensa ut ur min ena garderob. De behövdes kan jag säga. Tänkte ge bort det eller kasta de för de är inte lönt att sälja. Så om nån vill ha lite kläder så hojta till! Fattar inte hur man tänker när man handlar saker som man aldrig använder sen. Man köper de för att de är billigt, jo men vafan spara dom pengarna istället. Nu när jag shoppar ska jag fan tänka till två gånger, vill jag verkligen ha detta? Sitter de som de ska? Kommer jag använda de?

Med andra ord kan jag med gott samvete shoppa loss på julrean! ;)



Så fint de blev :) Dock ska en massa kläder som ligger i tvätten in :) Ska ta bild när allt är rent så ska ni få se vilken kaos de kommer bli :( Vet inte hur jag ska få plats. Alla de andra garderoberna är ju fulla!


Lite av de som ska bort ;) Skor, kläder, jackor mm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson