Finskt barnprogram


Haha ja de kollar jag på nu, låter förjävligt!

Idag har jag faktiskt inte orkat blogga nog inne i en bloggsvacka. Men de kommer och går :) Igår va jag iallafall hemma hos Daniella på kvällen sen drog vi ner till premiären på "Perrongen" eller gamla "Crom". Där va de svinmycket folk. Men de är de nog alltid på premiärer, sen dör de ut igen. De stället blir de lätt att de blir så för allt slum samlas där :( Träffade massa folk, trevligt. Sen gick vi vidare till Cardinal & Tempel. Snälla Glenn skrev mig på listan så de va skönt gjorde man inte av med 120 kr på inträde och slapp den väldigt långa kön. Sen gick vi in på Lila Helvetet och hämta fribiljetter till Tempel :) Så va man där inne med gratis. Hihi! Så igår gjorde jag av med 135 kr. Så är det när man får "kompis pris", sparar man mycket på :) Sen fixsade Simone skjuts gratis hem till oss så de behövde jag inte heller betala.

Just de, jag va så smart igår som jag varit ca 3 gånger innan. Jag hade ingen väska som vanligt när jag va ute. Tog ut kortet från jackfickan och la i byxfickan. Inget smart drag där, för när jag handlat min dricka och satt mig ner så japp hände de som inte ska hända. Kortet knäcktes! Så typiskt, att jag inte lär mig. Som jag sa inte första gången, så ja de bli att beställa ett nytt.

Så idag har vi bara ätit pizza och myst. Otto jobba ju till kl 13.30. Lite extra klirr i kassan, de behöver vi nu! Faktiskt haft en bra dag, lite seg men de är smällar man får ta.

Haha, tackade ja till att jobba på Cardinal på nyår!? Så nu behöver jag inte tänka på vad jag ska ha på mig eller handla nåt till de. Blir att jobba istället, inte mig emot!

Nu åkte Otto och handla lite till gott till oss. Jag & Sam ska ju va hemma ikväll för Otto ska på födelsedags fest hos en vän till han. Så ska lägga mig tidigt förhoppningsvis och sova mååånga timmar, hihi.


Sam & Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson