feelååt


Förlåt mina kära läsare för att jag är så tråkig, men när man är deprimerad så blir de lätt såhär. Man gör andra saker för att fördriva tiden så bra som möjligt. Jag är inte depp på de sättet att jag vill ta livet av mig om ni fattar mer typ varför kan inte var och en sköta sitt? Ska de va så jävla svårt!?

Jag & Otto har äntligen hittat tillbaka till varandra och då ska nån idiot gå och försöka förstöra de för sin egen vinnings skulle, jag köper inte de. Förstår inte människan att de är SAM som drabbas hårdast av oss om jag & Otto skulle gå skilda vägar. Att man inte kan tänka längre än näsan räcker... Jag & Otto har pratat ut och de känns bra, nu lägger vi detta bakom oss och går vidare hoppas ingen idiot kommer och ska försöka lägga sig i, då kommer de inte bli kul!

För övrigt har vi typ varit och handlat efter att Otto hämtade mig & Johanna på Väla efter att han slutade. Han jobbar ju där ute så slapp vi ta bussen. Sen åkte vi alla och hämtade Sam på dagis för att åka vidare och handla. Vi testade Coop idag, helt okej. Men känns bättre att handla i affären man är van vid, där hittar man iallafall ;) Sen när vi handlat körde vi Johanna hem så hon slapp åka kollektivt nu när de är kaos i alla tågtrafik typ. Sen hem och lagade middag.. Blev lite Lövbiff över igår så vi stekte vars en bit av de och resten i kotletter.. Till de hade vi klyftpotatis, stekt broccoli & röd paprika och bea-sås :) Hur gott som helst! Och nej jag fotar inte min mat, finner inget intresse i det.



Kommentarer
Postat av: Rosie

Människor!! Man blir ALDRIG klok på dom! Herreguud.Och ngt jag blir så förbannad på det är då det är BARN inblandad. Då ALLRA helst ska dom ge fan i folk! Men HOPPAS ni är starka tillsammans och visa dom jävlarna att ingen kan komma mellan er. Det är samma för mig och JHonnie, massa som försökt komma oss emellan. men serrö det gick INTE!;) Usch har nyss blivit frisk från kräksjukan! EJ roligt..:/

2011-11-29 @ 10:37:02
URL: http://minpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson