Ett samtal bort..


Såja, nu har jag tagit mig mod och gjort de. Jag lämnade ett klagomål till dom mitt över oss. Dom låter sina barn leka i trappan och skrika som idioter. Men nu får de va nog, speciellt när man jobbat natt och dom väcker en 6 på morronen och man kanske får sova 2 timmar och sen jobba en natt till, INTE KUL! Hon höll med mig till fullo, man måste respektera de andra som bor där och man får inte störa andra hyresgäster med mening. Så hon skulle ringa dom på en gång :)

Så nu tänkte jag sätta igång nån film eller ett play program vet inte vad än.. Så slappa, känner mig lite seg idag. Ingen ork. Va ju och handlade Vaselin innan, så när jag kommer in och ska köpa de och hon frågar vad jag ska ha de till ska hon lura på mig en dubbelt så dyr salva, jag bara nej nej.. Jag ska ha den hon sa igår att jag skulle använda inget annat. Jävla försäljare!

Haha vilka papetiska människor de finns i detta tragiska samhälle som tycks sig veta mer än vad som gör :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson