De där med att blogga?


Opps, glömde blogga men jag stack iväg direkt typ när jag vaknade. Åkte med Linda till stallet och hjälpte henne med alla djur. Va och käkade innan på Familia där vi även handlade lite foder, spån & snodde en grimma. Grimman låg under allt foder så vi glömde den alltså inte med meningen :/ Sorry City Gross att ni gick minus 29 kr idag, va inte meningen.

Sen red jag Danny, han va fina stundvis men va ju tvungen att kämpa emot lite, man kan ju inte gå fint exakt helatiden :) Haha, han gjorde en rolig sak med. Jag satt och skrittade på halvlånga tyglar och rätt som de är utan förvarning så hoppar han jämfota rakt upp i luften ca 1 meter och sen ner igen och skritta vidare hur lugnt som helst. Jag bara hmmm... Okej?! Haha! Varför filmar man inte sånna ögonblick? Så skadat, va inte ens i närheten av att ramla av heller, bara satt som jag gjorde liksom innan han hoppa :P

Nu sitter jag i soffan, Otto drog och tränade innan jag kom hem. Han ska börja på boxning igen. Han ska ju också få ha kul på sin fritid. Så han lämnade Sam hos farmor eftersom jag inte va hemma :) Så dom kommer hem när hans träning är slut så nu sitter jag här i min ensamhet. Fast ska slå igång tv:n snart och slappa.

Känner ni också att ni blir tröttare när de blir mörkt så tidigt? Jag blir jätte trött & seg av detta.. Min kropp tycker inte om mörker :/ Aaaja, bara att vänja sig kommer väl att va såhär nu 4-5 månader till innan man märker att de ljusnar. Trist men sant!

Haha ni som kollade på fotbollsgalan igår hörde att Erik en i HIF berättade om att en av spelarna hade Svenska Cupen pokalen i kylen? Baffo då alltså.. HAHAHA! Så jävla klockrent.. Nu för typ 30 minuter sen la Baffo upp en bild på fin facebook och jag är vän med honom där så den dök upp och jag dog av skratt så tänkte bjuda er på ett gott skratt!



Finn ett fel......
Hahaha!


Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Colan ;D

2011-11-08 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson