Bloppis!





Miss Sixty, Strl 26 i midjan. Ljusblå, rakaben, något låga i midjan. En av hällorna har lossnat.
Pris: 100 kr





Miss Sixty, Strl 24 men är mer som en 26a då jag har de alltid och dom passar mig. Stuprör, lågmidja. Snygga slitningar på benen.
Pris: 250:-





Levisjeans, Strl 26 i midjan. Lågmidja modell 572. Något utsvängda.
Pris: 200 kr




Träningställ från Sexy by Sweden ( Bingo Rimérs märke ). Storlek: S Rosa med ljusare muddar. Aldrig använt! Nypris: 700 kr
Mitt pris: 250 kr.




Om ni är intresserad av något så maila mig på: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson