Bitter-Fitta-Hej!


Mm, Angelica är INTE glad och måååste kräka av sig så varning för alla känsliga och gnälliga människor stäng ögonen!

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLA FALSKA MÄNNISKOR SOM SKA GÅ OCH SNACKA BAKOM RYGGEN PÅ EN! JAG TÄNKTE ALDRIG I HELA MITT LIV ATT SLÖSA EN SEKUND TILL AV MITT LIV PÅ DIG ELLER NÅT SOM HAR MED DIG ATT GÖRA. DU SKA FÅ TILLBAKA ALL SKIT DU SLÄNGT PÅ MIG OCH LITE TILL FÖR ATT DE DU GJORT ÄR SÅ JÄVLA SJUKT, HUR KAN MAN MEDVETET VILJA FÖRSTÖRA EN ANNANS LIV?!
JAG VET MER OM DIG ÄN DU TROR OCH NU ÄR DE MIN TUR ATT GÖRA DITT LIV TILL ETT HELVETE!
TRO MIG, DU KOMMER ALDRIG KOMMA I NÄTHETEN AV MIG IGEN OCH GÖR DU DE KOMMER DU FÅ PROBLEM FATTAR DU DE!? JAG VILL ALLVARLIGT TALAT DÖDA DIG MEN DE ÄR DE SÅ MÅNGA SOM VILL SÅ DE LÄR INTE JAG BEHÖVA GÖRA FIN FUCKING JÄVLA ÄCKLIGA ***********!

Så nu var det sagt och jag är svinförbannad idag och har ingen som helst lust att blogga. Och kommer nog att ha humörsvägningar ett tag till. Tur man har en underbar familj & vänner som stöttar en genom såna stunder.


Kommentarer
Postat av: Rosie

ojj haha 4 MIL??! Då förstår jag att du är GLAD för 10 minuter hahaha. BIG happy face haha.



Fy faan, för såna.Fattar inte dom är verkligen ÖVERALLT ! som eremiter. Dålig energi ger dom också, man försöker verkligen bli av med såna men dom kravlar sig in i hjärnan.. Själv får man då så otroligt MOGNA mail via Facebook osv. Där personen/personerna inte ens kan STÅ för vilka dom är! Det är ju jätte MOGET, ska dom tjaffsa och ha så mkt att säga om mig, varför inte bara säga? haha.. Herregud. Man är såå jävla intressant för dom eftersom dom ORKAR hålla på som dom gör! Keep it up, du har antagligen ngt som den också vill ha!;))

2011-11-27 @ 21:03:14
URL: http://minpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson