Bildeeeeeeer!


Börjar med att berätta att idag kom jag iväg till solariet, gjorde ju aldrig de igår. Sen efter jag solat så gick jag från typ norra sidan av stan och hela vägen hem, känner mig sjukt duktig! Sen dessutom när jag hade solat va jag törstig så jag köpte en Ramlösa ;) Höhö!

När jag kom hem så va de dags att åka på nästa uppdrag, byta ett par skor som Sam fick i present. Han fick exakt likadana som vi köpte herromdagen så lämnade tillbaka de ena paret. Illa, illa :) Men inte så svårt att fixa.

Har nu också sparat ner bilderna från dagens ridtur. Jättefina höstbilder på mig och Danny.













Danny är fin att rida, fast att han bara är 3 år. Hoppas jag får rida lite på han när Linda behöver avlastning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson