Alltid redo!

Jahapp, snart dags att bege sig mot jobb. Jobbar till halv 3 inatt ca.. Beror på när städningen är klar och hur mycket gäster som är där osv. Ååh, jag har lite smått ångest.. Jag vill också se Kapten Röd idag på The Tivoli. Hans låtar är snuskigt bra! Så missar jag de.. Buuhu!
Kan även passa på att meddela att jag inte bloggat för att jag vilat och tagit de lugnt på dagen just för att slippa bli sämre, denna förkylningen är inte rolig. Nyser & slemmar helatiden men men.. Vad gör man?

Åt middag för en stund sedan, blev potatismos & fiskpinnar, sååå gott! Så mätt så jag mår illa.. Haha!
Sen nu ha rjag precis sminkat mig och fixat mig för jobbet, man måste ju va snygg ;)




Åh nu ser ni min piercing, har ju bytat till en diamant där uppe i örat, jättefint tycker jag :)




Haha min jobbtröja med ett stort "S" på, Spendrup ni vet ;)




Braaaaaa låt med Kapten Röd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson