Aj som fan!


Aaaaj, har ont i mitt öra. Gör ont som F A N ! Har fått en grov jävla inflamation i min nya piercing ni vet dör uppe i örat. Där är en stor typ knuta fylld med äckligt. Usch! Ska köpa Zinksalva imorron, den kommer förhoppningsvis torka ut den.

Nu ikväll har vi bara haft familjemys på soffan, lagat middag mm. Imorron har jag lite jag ska göra, ev luncha med Linda, kanske fika med Love, städa lite och ja köpa den salvan till örat. Inga sådär jätteviktiga saker, men ska ändå göras :)

Nu ska jag kolla på sanning eller konsekvens. Dom tar upp lite om dåliga hyresvärdar och lite annat smått och gott om man nu kan kalla de så.

Imorron bloggar jag mer än vad jag gjort idag, ska ta lite bilder med. Just de, har inte fotat mina nya stövlar än. ska göra de imorron.



En bild från nu ikväll när vi hade soffemys :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson