Vilken tur jag har ;)


Åh vad irriterande de är när man blir nöjd med dekorationerna på naglarna så trillar dom av, jag kunde inte rädda stjärnan som en gång flög av min nagel, den rök när vi handla. Jaja, kul liksom?!
Nej, de ser inte så snyggt ut, så jag ringde snällaste Maysa som jag vet är duktig så hon klämde in mig imorron och ska slipa bort glansen som dekorationerna sitter i och sen lägga på ny glasn UTAN dekorationer!

Så får bli stilrena naglar inför jul/nyår - FRANSKA!


Så ska va där imorgon kl 16.15 så vet ni de med ;)


Såhär såg dom ut när dom va nygjorda :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson