Vaken..


Yes yes, jag är vaken..

Gick upp först 05.18 för Sam vakna då så gav han nappen sen somna han om till halv 8. Så fick han vällning och somna om till kl 11. Så skönt att få sovmorgon. Otto är och jobbar. Han slutar vid halv 2. Sen ska vi typ käka nåt och göra oss redo för att åka in på lucia-uppvisningen på ridhuset :) Efter de blir de hem och byta om och sen iväg till Daniella. Kommer bli ett glatt tjejgäng, blir jag, Daniella, Angelica Lundblad, Sandy och Zäta :) Wiie!

Jag har hunnit med lite faktiskt redan, hängt tvätt, lagat mackaroner till Sam (Han favorit med lite ketchup på) & lagt inte den torra tvätten som va på torkställningen :) Duktigt av mig. Ska lata mig framför tv:n tills Otto kommer hem så får vi se om de blir fart på mig då. Men kl 17 ska vi va på ridhuset och innan dess ska man va duschad.



Nyvaken och hmm jättesnygg....NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson