Uppe med tuppen? Nää, men nästan..


Vaknade lite till och från efter vad Sam velat göra. Han vaknade först av att han kastat ut nappen från sängen så fick gå in och ge han den, sen sov han till typ 8 och då gav jag han välling. Sen somnade han om och sov 1 timme och 15 minuter till skönt! Men nu är vi uppe, och jag har precis tagit en dusch :)

Jag tänkte ta vagnen och Sam ner i stan. Vi ska äta en en cheesburgare från McDonalds för de älskar Sam! Och jag är såå sugen på nån god macka eller baguett :) Så vi ska ner och ha lite matmys i stan. Sen ska jag hitta nåt mer till min mamma än de jag köpte igår, men vet inte alls vad :P

Otto jobbar idag till kl 13.30, skönt att han fåt chansen att jobba lite på helgerna nu när jag inte jobbar så jättemycket.. Blir ju rätt mycke pengar för dom får dubbelt betalt på helgerna.

Nähe  om man skulle kasta på sig lite kläder & smink?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson