Upp & Ner!


Var ju barnlediga igår, Sam sov hos farmor & farfar :) De gick superbra, som hade städat i trädgården och massa sånt. Han gillar sin farmor.

Vi va ju på middag hos Ottos föräldrar igår, åt kalkon. Gud så gott det var! Sen stannade Sam kvar och vi åkte hem och rymde undan lite för några av Ottos vänner kom hit och drack några öl, jag hade som vanligt klädångest. Va iväg en runda på kvällen ville inte sitta hemma själv. Så åkte ner till HAs klubb och tog två cider med Johanna & Rebecca. Sen åkte vi ner i stan men fick lite panik över hur mycket folk det va och jag mådde inte bra. Kände hur febern kröp över mig så jag gick och handlade mig en kebab och tog taxi hem. Otto va väl hemma 3 timmar efter mig :P Haha! Men han är ute rätt sällan så de gör inget. Men nattan har varit sådär mår som sämst på natten :(
Dessutom fick jag sån sjuk huvudvärk när jag gick av taxin så jag trodde jag skulle trilla ihopa utanför porten.. Otäckt! Så de blev två febernedsättande/huvudvärkstablett och decka på soffan.

Idag vaknade jag med lite huvudvärk men tog en tablett tidigt, sen somna om en stund till. Sen va de upp och duscha sen åkte vi och hämta Sam vid lunchtid och vidare mot Centersyd. Jag hittade ett par jeans riktigt klipp! :) Ska fota dom sen så ni får se. Men just nu ska jag vila lite, har så jävla ont i halsen!!! Och sen ska vi vilka in tvätt, blöö va tråkigt! Meeeen man måste.. Men ha de så bra sålänge vi hörs nog senare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson