Tradit liv..



Jahapp, ägnat eftermiddagen åt att söka lite jobb.. Tråkigt liv är vad det är! Inte alls kul, men jag vill ha ett bra jobb som jag kan tänka mig att jobba med ett tag. Inget nattjobb och inget som har med krogbranschen att göra, den tiden är över :) Dags att stå på andra ben nu, och inte stampa i samma ruta som innan. Jävla skitjobb är vad det är och dessutom inte värt att förstöra varenda helg med att jobba, har gjort de nu i 5 år. Inte så kul precis..
Får jag de jobbet jag sökt så ska jag jobba i en spel & tobaksaffär :) Sälja godis, lotter, travspels-grejs, tobak mm.. Rätt soft ändå, hoppas jag får det! Håller vi tummar & tår..

Nähe nu ska jag nog gå upp i centrumet och lösa in min trissvinst, kanske dags.. ;) Alltid kul att vinna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson