Tjooo


Fredag och helg, de gillar vi!

Jaha då va denna veckan slut och snart är de fan julafton och nytt år! Jävlar va tiden går fort.
Idag blir de att va hemma och glo på film eller nåt? Inga planer på annat iallafall, och i denna stormen vill väl ingen gå utanför dörren bara. Tur jag planerade att sola imorron och inte idag. Hör hur de knakar i rutorna när blåsten tar i. Nej nej, Angelica ska ikke gå ut idag ligger här i mjukiskläder och snokar runt istället ;)

Kul att Sam vaknade halv 5 imorse, sen halv 6 och sen 5 över 6. Då va de bara att gå upp och tända så han fick leka lite tills de va dags att bege sig till dagis. Så nu blir de senare nattning på honom så han sover tills han bli väckt.. Så pigg är man väl inte. Hehe!

Nähe nu ska jag kolla min mail och göra ett par test för 3 jobb som jag sökt ;) Wie hoppas man får nåt av dom, men med min tur så blir de säkert inte så. Buuhu :(



Gammal bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson