Tjooo hooooo


Hallåååja!

Just nu sitter jag och lyssna på Avicii - Fade Into Darkness, hur bra är inte den?! Mycke love på den låten, den får en på så bra humör.

Vaknade för ett tag sen, men när jag steg upp märkte jag att där inte va nåt gott att äta till frukost så gick bort till Netto. Den affären kan suga nåt alltså! Åh så trött jag blir på dom, finns ju förfan ingentling och personalen är ju helt jävla körda i huvudet. Nog för att jag kan vakna på fel sida osv, men detta här har inget med det att göra. Jag går dit och typ nynnar på min musik jag har i öronen tar mjölken och ett choklad, när jag kommer fram i kassan så säger jag att jag vill ha 50 kr över beloppet för jag skulle in på bageriet och handla bullar för de har dom ju inte på dåliga Netto. Då säger negern i kassan "Jag får inte göra så för min chef" jag bara "Är de nåt nytt för de har jag kunnat göra massor av gånger innan?!" Nä men de gick inte såklart! Till och med en annan i kön bara men de har man alltid kunnat göra innan.. Men nej neger-jävlen brydde sig inte han va lika efterbliven som från början. Slutade med att jag fick gå in på spelbutiken och köpa en tidning för att kunna ta ut pengar, där är dom iallafall hjälpsamma! Sen vidare till bageriet och handla två frallor, mycket gott måste jag säga! :)

Nu har jag fått i mig frallorna och sitter och läser lite andra bloggar. Fan va vissa är kassa på att uppdatera, jättetråkigt! Blöööö, men vill ju få lite rolig läsning, men så står där inget. :(

Nähe sen när jag känner mig manad ska jag lägga in de rena kläderna som ligger på soffan. Plocka undan lite, behövs faktiskt. På fredag ska vi tvätta i stora tvättstugan, oj kommer bli jobbigt ska tvätta alla sängkläder och sånt. Ska försöka tvätta upp allt till jul/nyår, hade varit skönt. Har ju så otroligt mycket kläder, jag & Otto då. Konstigt nog gnäller man jämt på att man aldrig har nåt att ha på sig. ;) Tjejer, tjejer & TJEJER!



Finaste ponnyn! Min söta lilla Fanny som inte är min, men VA min :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson