Tjoo habibbi!



Hej svej läsare och ikke läsare?!

Nu har jag precis kommit ut ur duschen, skönt att börja dagen med en dusch. Saken är den att duschar jag inte på morgonen så är jag seg hela dagen speciellt när man går upp kl 07.00.. Inte kul, men ska man va i Malmö kl 10.30 så har man inget val. Ska ta ett tåg tidigare än vad jag måste för om dom klabbar och är sena så är de bättre att va i god tid än att blir sen. Så tåget går 09.40 från Knutpunkten och sen tar de 40 minuter.

Tänkte äta frukost på tåget ner, pallar inte göra nåt här hemma. Kan lika väl sitta med musik i öronen och käka nån nygjord baguett eller nåt :) Gott, gott!

Är klar nån gång vid 12 tiden så då är de tåget raka vägen hem. Har ingen lust att va i Malmö. Tycker inte om den staden alls, vet inte varför.. Eller jo kan va för man aldrig är där, och man hittar inte.. Ja några av anledningarna ;)
Är väl i Helsingborg vid 13-tiden?

Ska städa av lite här hemma kanske vila en stund, sover så dåligt nu när jag är förkyld igen. Vaknar man mitt i natten och inte får luft, de suger.

Kan tillägga att jag FORTFARANDE är sur på dom jävla CP-IDIOT-MONGO grannarna!



Blir en mongobild, för just nu känner jag mig lite mongolidisk, eller som i "Sällskapsresan" - INVALIDO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson