Stått stilla..


Sorry folket men har haft lite "blogg paus".. Har inte känt mig så värst pepp över att blogga. Men nu ska jag berätta vad som hänt de dagarna ni missat.

Fredag:

Vi va bara hemma typ, va ju på ÖB så blev lite gottis och så som vi åkt lite av, va väl egentligen inte så jättesugen på godis, men får man äta de bara på helgen så gäller de och gör de med. La oss tidigt och somnade framför tv:n.. Mysigt faktiskt!

Lördag:
Va iväg och kollade på en häst med mamma & Matilda. Gick jättebra, så blir nog att hon testar en gång till. Såg riktigt bra ut faktiskt. Sen höll jag på att frysa sönder när vi åkte där ifrån, med tanke på att de va storm & pisseregna och vi va UTE! Så vi gick och la oss alla tre och sov 4 timmar!! Hur galet är inte de?! Och på kvällen så åkte jag hem till Daniella. Blomman & Sandy va också där. Dom drack vin och hade kul medans jag va nykter och roades av dom ;) Haha! Fick hjälpa Daniella ner i stan för hon va liiite vinglig kan man säga. Så va med dom ett tag i sen för att sen ta taxi hem.

Söndag:
Låg med världens sjukaste huvudvärk heeela dagen/kvällen.. Gick fan inte över, men jag är så dålig på att dricka under dagarna så är garanterat därför. Så ja, nu måste jag bli bättre på de. Får nästan migrän så ont de gör. Hemskt! Så igår va de inte många knop här hemma. Skulle egentligen med Linda på ponny-tävling men jag hade ingen lust alls :/ Jävla huvudvärk!


Detta va min helg, hur var eran? Gjort nåt kul?



Ser ni vem de är?
Jag & mamma :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson