Stall tid :)


Varit med Linda i stallet idag som jag skrev innan. Fast när hon hämtade mig åkte vi direkt och handla hö på Ryckis. När vi gick rund där och kolla så kommer Lotta in, hon & hennes dotter Olivia hjälpte mig med Imoo när hon skulle säljas. Olivia tävlade Imoo och red henne lite hemma och så.. Stod och pratade massa med henne om allt möjligt, så kul och träffa henne, va väl 2 år sen sist! Världens underbaraste familj.. Hur goa som helst.
Blev ett inköp, ett par rosa ridstrumpor :) Hela 65 kr! Haha, gjort hål i nästan alla mina andra.

Sen åkte vi till hennes pollar och fixade till dom, kela med finaste Hingste.



Hingste och Jag!

Ska rida Danny imorron, dock berättade mamma nyss att de ska bli storm och regna som F A N ! Nu man ska bo i Thailand, god mat och värmen! Hoppas att det inte blir så.. Vi som ska fota :D

Nu ska jag ta en dusch för sen är de Byggfällan på tvn, tycker så synd om den familjen dom hjälpt nu i 2 avsnitt, dom har betalat 2,3 miljoner kr och deras hur va i så dåligt skicka att dom fick riva ner allt och börja om från början, inte ens plattan dom götet som grund till huset va rak. SKANDAL! Lider med dom!
Hörs senare, nu ska jag duscha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson