Snyggt!



Gillar denna hårförgen jättemycket, men just nu kan jag verkligen inte ha någon form av ljus färg i mitt hår. De går bara inte, de kommer trilla av efter att en viss person trodde sig veta hur man fick från mörkt till ljust hår.. Så nu är mitt hår pajjat sen typ snart 1 år tillbaka. Dummaste jag gjort, skulle gått till frissören från början istället för att låta någon pajja mitt hår.. Man lär sig av sina misstag.

Bokade iallafall en klipptid på måndag så jag får väck lite av mitt slitna hår. Så ska jag höra med henne om att slinga de om de går eller om jag ska vänta?


Såhär hade jag kunnat tänka mig ha mitt hår :)
Vad tror ni? Hade jag passat i det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson