Snyggt!



Jaja, man måste ju va snygg ny inför julen så köpte färg så fixar min utväxt nu. Skönt, va helt dassigt i hårbotten, finns nog inget mer ofräsht än UTVÄXT! Örk & tviiiii
Så nu ska de va i till 15.00 :) Sen ska de tvättas ur och sen skrubba bort all färg som kommit utanför. Kan blir svårt för i och med jag har så mörk brun så är de så mycket svarta pigment i den så den sitter som F*N! Haha, men när man väl fått bort de så blir de finemang. Hihi!

Sen ska vi till Väla, blir när vi är klara med tvätten.
Sam ligger och vilar den lilla lyx-pellen, men kommer bli rätt sent ikväll om jag känner min magkänsla så bättre han sover ett tag nu så han inte blir trött & gnällig sen. Dagen är lång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson