Snabbtur till Väla.



Jag vaknade kl 10 då va Sam och Otto redan vakna. Vi bestämde oss för att åka till Väla för Otto hittade ju inga jeans igår. Så jag klädde mig och Sam och sen begav vi oss ut mot Väla, jag fasa för att de skulle va mongo mycket folk. Men så var det inte, de va rätt lugnt men vi va ju där vid halv 10. Han hittade ett par Levi´s jenas, men sjukt va Levi´s gått upp i pris, sist han köpte exakt samma modell kosta dom 800 kr nu kostar dom 1100 kr. Sinnessjuka priser!

Sen åkte vi till Maxi och handlade. Blev en hel del, men har inte handlat nu när de varit julstök! Palla stå i kö och kriga inne i affären? Nej fyfan..

Sen nu i eftermiddag är de tvätta sängkläder som gäller Otto är nere med första lastet nu. Sen vika den tvätten som vi tvätta den 23e den ligger kvar i påsarna, eftersom jag varit sjuk så har man inte orkat ta tag i det. Känner mig LITE bättre, men de är fan inte mycke. Febern är borta men snorig som fan och ont i halsen. Hoppas de går över snart. Massa roliga event nu i mellandagarna!



Hitta en fin bild på sverigens sötaste ponny!
FANNY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson