Små ändringar..


Wiie, nu älskar jag verkligen utseéndet på min blogg!
Ändrade lite på den nu idag, la till hjärtan i menylistan, la till en bild på mig i menylistan med en liten text om mig och bloggen.. Va väl typ allt men tänk va mycke bara de gör ;) Hehe

Kommer nog småändra lite till men vi får se om ni ser de. Gud va mycket hjälp man kan få via nätet för att ändra sin bloggdesign. Dock har jag lärt mig en hel del bara genom att testa mig fram. Tycker det är kul att lära sig sånt och hur kul är det inte att kunna ändra sin design själv?! Som nu, nu får jag den exakt som jag vill ha den :) Lööööövit!



Lägger in en bild på mig i rosa mjukisar för de passar in nu när bloggen är lite "barbie" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson