Sjukling..


De va tur jag valde att stanna hemma idag, känner mig febrig och jättesvag i kroppen. Nåt på gång att bryta ut?! Hoppas inte för imorron ska ju jag på återbesöket, vill inte avboka det! Vill få det gjort så de blir klart ju.. Blir då att går utan smink de första dagarna eftersom att huvudet inte får komma i kontakt med smink de första typ 2 dagarna. Så noll smink! Då kommer min hy blir glad av inget smink, men hur fan ska jag kunna skrubba mitt ansikte som jag gör varje kväll innan jag sover som är så skönt? :P Aja överlever nog.

Idag ska jag bara kurera mig, skulle hämtat en cykel idag med men jag går fan inte ut i detta piss-vädret. Och inte när jag mår dåligt heller. Ingen aptit men va tvungen att tvinga i mig en pirog. De värsta av allt är att vi måste handla idag för jag tog slut på mjölken imorse & köpa nåt att äta idag.. VILL INTE!
Men jag ska köpa glass då iallafall så min feber går ner. :) Gotti, gotti!

HATAR SKÅNELANDS VÄDER!




Kan vi få lite bra väder tack?!
Jag vill ha tropiskvärme! Stäng inte av era bilar låt dom gå så klimatförändringen sker nån jävla gång som dom tjatat om nu i tusen år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
AngelicaJohansson